Projecte energies 4t.

Les nenes i els nens de 4t hem acabat el projecte sobre les Energies. Amb el nostre grup de treball hem après moltes coses, entre d’altres, de quina manera les nostres accions tenen conseqüències sobre el nostre planeta i sobre el medi ambient. Per això, hem creat uns anuncis de conscienciació sobre problemàtiques existents i…