Comiat de 6è (3r, 4t i 5è)
A continuació, us volem compartir un vídeo on el protagonisme el té l’alumnat de sisè que marxa de l’escola ple d’ADN Canigó.

A continuació, us volem compartir un vídeo on el protagonisme el té l’alumnat de sisè que marxa de l’escola ple d’ADN Canigó.