Tercer al Món Sant Benet
Els nens/es de Tercer ens ho vam passar molt bé al Món Sant Benet. Vam gaudir de les activitats «De l’hort al plat» i «Setciències a la cuina». En aquest vídeo podeu veure tot el que vam aprendre i experimentar!

Els nens/es de Tercer ens ho vam passar molt bé al Món Sant Benet. Vam gaudir de les activitats «De l’hort al plat» i «Setciències a la cuina». En aquest vídeo podeu veure tot el que vam aprendre i experimentar!