Els 6 grups de Cicle Mitjà (tercer i quart) han visitat el centre d’expressió plàstica TRAÇ en dos dies diferents. Els nens i les nenes han realitzat un taller anomenat: LLibre visual i tàctil de les emocions. L’activitat consistia en construir un llibre visual i tàctil de les emocions, a partir de diferents materials. Es tractava de fer un treball creatiu que buscava aprendre a utilitzar el llenguatge que ens aporta cada material per a poder parlar de les nostres emocions. S’ha utilitzat el poder expressiu dels colors, les textures, la solidesa, etc.

A més, el dia que van anar els grups de tercer, l’alumnat va ser enregistrat durant l’activitat pel programa televisiu infantil Catakrac de Betevé en què tots els nens i nenes tenen l’ oportunitat de convertir-se en presentadors i presentadores.

A continuació, volem compartir un vídeo dels tallers:

Post comment