Degut a la situació actual provocada per la COVID19, el format de les Jornades de Portes Obertes serà el següent:

• SESSIÓ TELEMÀTICA
  • VISITA PRESENCIAL A LES INSTAL·LACIONS DE L’ESCOLA

El dillus 22 de febrer tindrà lloc a les 17:30h la sessió telemàtica de portes obertes on l’equip directiu explicarà el Projecte Educatiu de l’escola. Per poder assistir, cal omplir el segïuent formulari i t’enviarem l’enllaç per connectar-te a la sessió telemàtica.

Data límit d’inscripció: 20 de febrer.

Pel que fa a les visites a les instal·lacions del centre es programaran en funció de la demanda que hi hagi a partir del 23 de febrer. Es realitzaran en grups reduïts i estaran acompanyats per l’equip directiu de l’escola.

Per poder veure les instal·lacions del centre és imprescindible haver assistit a la sessió telemàtica del 22 de febrer.

Post comment