Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició

Alumnes preinscrits al centre

Llista d’espera

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada definitiva a 11/06/2020

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem resoltes les reclamacions a 09/06/2020

La publicació oficial descriu que la preinscripció pel curs 2021 s’ha de fer per internet i en casos excepcionals de manera presencial.

• Sol·licitud per internet:
    • Calendari: 13 al 22 de maig
  • Sol·licitud presencial:
    • Casos excepcionals.
    • Calendari: 19 al 22 (inclòs) de maig
    • Procediment: amb cita prèvia. (dues formes)
      • Aplicatiu: cal entrar clicant sobre les paraules cita prèvia, seleccionar una franja horària disponible, omplir tots els camps obligatoris i explicar la situació excepcional que impedeix la sol·licitud per internet a l’apartat Motiu / observacions.
      • Telèfon: Trucant al telèfon 93 371 33 36 (de 9.00 a 14.00)
    • Uns dies abans de la cita rebreu una trucada amb les indicacions de com es realitzarà aquesta cita (caldrà seguir les mesures de prevenció de riscos laborals de manera estricta. Només es donarà accés a una persona).
    •  IMPORTANT: en cap cas la sol·licitud presencial comportarà una visita per les instal·lacions de l’escola.
  • El nostre codi del centre és:   08032580

A continuació, us mostrem l’oferta inicial de places vacant de l’Escola Canigó.

Oferta de places vacants a l’Escola Canigó

Us recordem , un cop més, que per a qualsevol dubte podeu enviar-nos un correu electrònic al correu oficial del centre:  a8032580@xtec.cat

Equip Directiu
Escola Canigó.