Educació en valors

L’escola aposta per vivenciar amb l’alumnat un conjunt de valors essencials per poder conviure en el món que ens envolta. La solidaritat, la cooperació, l’empatia, l’amor, la pau són alguns dels valors que intentem transmetre oferint-los diferents experiències al llarg de la seva escolarització.

L’escola entén l’entorn del que forma part com agent educatiu i, per tant, la participació del teixit local i el compromís amb les diferents realitats socials en la nostra tasca educativa són importants. Per això, l’aprenentatge basat en el servei a la comunitat és una de les estratègies que integrem dins el nostre Projecte.

El fet de col·laborar amb entitats del territori que organitzen activitats genera uns efectes molt positius, ja que permet implicar la comunitat.